Rolig helg i kompis sommarstuga

Hej! I helgen har jag varit med min kompis Stoffe i hans sommarstuga. På fredagen kom vi dit på kvällen och då gick jag och Stoffe ner till bryggan och fiskade men fick inge napp sen var vi uppe typ hela natten och spela kort och  lyssnade på NRJ. Sen på lördagen åt vi fattiga riddare till frukost och gick ner till sjön och badade, det var apakallt i vattnet. På kvällen grillade vi och var uppe ännu en natt och spela kort och lyssnade på NRJ.  Sen på söndagen åt vi fattiga riddare och cyklade ner till några fäbodar med Julia (hans syster) och Tindra (hans kusin) och där hade vi en picknick på taket framtills en gubbe kom, då sprang vi in i skogen och väntade på att han skulle gå innan vi åkte tillbaks till stugan. Sen åkte jag, Julia pch Tindra när till sjön och då så puttade Julia ner mig i den apkalla sjön, men jag var tvungen att ge igen så jag puttade ner henne och hon drog med sig Tindra. Sen tappade hon sina flip-flops i vattnet så då tvingade hon mig att hämta en sko så efter en stunda tvekan hoppade vi i igen. Sen var det dags att åka hem :-)
Förlåt att jag inte har skrivit på ett år.

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Lycka till med att få i mig först nästa gång, bloggarn! ;)

2013-05-25 @ 00:37:23
URL: http://mittlivsomjuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0